fingers crossed..

Sms:en ramlar in om vilka i familjen som nu blivit sjuka.. 5st, för att vara exakt..
Jag funderar på om huvudvärken jag haft i två dagar är någonting, men gud förbjude! Jag har precis blivit frisk för andra gången under två månaders tid. Så just nu känner jag nog inte för att bli sjuk igen..

Nu kom mammis med alvedon till mig och nu väntar vi på att melodifestivalen ska börja. Jag har ju inte sett något på det, så det kanske är dags nu när jag bara ska vara hemma och mysa med mamma.

XOXO CIAO, håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det hænder inte særskilt ofta men ibland ær jag verkligt glad før att jag ær 5 timmar från er...

Hoppas ni klarar er! Kram

2009-03-14 @ 19:58:11
Postat av: gina natalie

Hejsvej! Jorå det är bra :) hormonerna flödar fritt så mitt humör ändrar sig 10 ggr om dan ungefär men d ska tydligen bli bättre nu i kommande vecka haha... hur e d med dig? puss

2009-03-14 @ 21:32:25
URL: http://capnsugar.blogg.se/
Postat av: Linet

Mammsispiggy :D!! <3

2009-03-15 @ 11:55:46
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0