buzzin'

Sitter hemma nu och dricker kaffe innan jag ska bege mig till jobbet. Dessa dagar har inte alls gått bra, men hoppas på en förbättring.. Det är tufft när man inte förstår dem, kinesiska eller svenska.. Men igår kändes inte allt hopplöst, jag fick hjälpa dem med kassan och jag körde mitt egna race. Men jag är bra klumpig dock haha. Det är ju lite pinsamt. Men vad tror dem? När båda två slöar och bara strosar runt och jag får springa som en dåre.. Det är tur att jag inte har kort stubin iaf.
Sista dagen idag denna veckan, sen beger jag mig till Fjällbacka och njuter av kustregn.
Sen får vi se hur mycket jag pallar. Det kommer ju iaf dröja ett tag innan jag käkar thai mat på eget initiativ ;)

Nu kommer lisa och ska dricka kaffe med mig. Det är bra, så jag får ett litet pepptalk innan :)


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du klara det gumman! Kom ihåg vad jag sa, de førsta veckorna ær tuffa så det ær bara att bita ihop och stå ut med det som ær. Nær du blir mer varm i klæderna kommer det gå strålande! Pep-kramar från syster yster.

2009-06-19 @ 09:52:10
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0