those eyes cannot ever lie,

Vilken fin dag det är idag! Lite halvkyligt med solen har legat på och värmt mitt lilla ansikte :). Vaknade tidigt idag, var inte bakfull och kom ihåg allt från igår, mycket lyckad dag!
Spenderade nyårsmorgonen med min lilla pärla Lina. Lisa kom sedan och vi gjorde oss färdiga inför kvällen.
Sen gick vi hem till världsbästa Moni där jag fick mysa med de allra bästa - syskonen! Alla fyra faktiskt :).

Idag har jag varit nere hos Moni, myst och pratat om gårdagen och framför allt - det nya året!  Jag har stora förhoppningar på året som nu börjat och jag ska bara älllllska nu! Så alla mina nära och kära, ni vet precis vilka jag menar, ÅH VAD JAG ÄLLLSKAR ER!  :)


God fortsättning på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0