orkar ni rida ut stormen?

Igår hade jag min dagliga fika med syster och vi kom även in på Lisa Nilsson. Eftersom min mor har varit något av "Lisanilssons-biggest-fan" så har hon även smittat mig under mina uppväxtsår att lyssna på henne. Det är jag ju självklart glad för, för jag tycker hon är fantastiskt bra! Så nu sitter jag och lyssnar på henne och njuter!

Idag har jag bara legat i sängen och kollat på tv. Magen skrek efter mat och kroppen skrek efter en dusch. Så jag sprang till köket, orkade inte ens tanken på frukost, men en naturdiet fick duga. Sprang upp till duschen och 30 minuter senare låg jag i sängen igen :). Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Min värsta och bästa egenskap är att jag är så tok-lat! :)


Ikväll blir det Samantha, en ny serie på tv4, och popcorn med mami!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0