we are still the greatest.

Sitter hemma med una glasa of vina, väntar på att kära linaroger ska komma ner och joina mig. Hade helt bestämt mig för att inte gå ut  idag, men jag blev så glad förut när jag pratade med pappa i telefon förut.. Så lite peppad  blev jag. Sen har linaroger en viss förmåga att övertala mig i vissa lägen.. Ja, och eftersom andreas röstade för att jag skulle ut fanns det ju inte mycket att diskutera om ;).
Tillbaka till pappa.. Hemma hos pappa har de ett foto på mig och ett på leandro. När lillebror Gonzalo kollar på mitt foto börjar han le och skratta, men när han kollar på leandro's... not so much. Det var som jag sa från början, jag ska bli favoriten. CHECK ;).


Dags för att hinna något att ha på sig ute ikväll, kanske kan försöka toppa lina nångång ;).


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0