ITS ONE OF THOSE BAD DREAMS, WHERE YOU CANT WAKE UP

Trots all vila har min huvudvärk inte gått över, och jag lovar er, snart går jag i taket!!

Annars har jag träffat Moni en snabbis, på väg till hennes smilla-möte :) Det har gått en vecka snart och uddevalla känns tomt utan henne.. Men jag fick iallafall lämna presenten till min älskade systerson Milo! En söööt rendress :)
Hann inte ta bild på den, så jag hoppas att moni gör det någon dag :)
och då får ni kika här --->

Robin kom hem förut, men en chockladkaka till mig ♥ Det är så man tar hand om en sjukling ;D Tack älskade bror!!

ikväll blir det ta-det-lugnt del 2. Men jag hoppas mamma köpte tabletter så den här idiotvärken försvinner..

Juste, jag ringde på det där jobbet.. Men dom behövde ingen längre :/. Skulle dock skicka cv och sådär, så skulle han ha mig i tanke :). Men det sög ju ändå!

Ska ta och skika efter lite kort nu tror jag!!





XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0