Söndagsmys hela dagen!

Så fort jag la mig och kollade på How I Met Your Mother låg jag samtidigt och tänkte på hur skön min säng är. Det tog inte lång stund innan jag kände att ögonen började flacka.

Idag var det ledigt i tvättstugan så jag kunde tvätta sänglakanen från igår, hur bra är inte det så?
Vek ihop alla mina kläder i byrån och ser att det får ju fan inte plats! Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Får väl i fortsättningen låta det ligga på golvet till det ska tvättas. Eller inte.

Anyhoo, Mona kom förbi och vi åkte ut till ÖoB och kikade lite. Sedan hittade jag en såååå fin present till Moni&Hampus! Skrev det i ett sms till Moni och hon skrev bara "Men duuurå! Så får man inte säga!" Haha, men det får man visste. Jag skrev tillbaka att nu kanske hon är så nyfiken att bebisen kommer innan :D.

Ska köra lite dammtorkning och lite damsugning och sedan ska jag bort till pappa! Kommer också vara där tills på onsdag eftersom Zayda börjar 04.00 mån, tid och ons.
Men jag får ju leka med min prins iallafall ♥

Nu kommer lite bilder!

Fredag - Inflyttningskalas hos Philip/Fest hos Lina&Tonis



Lördag - Film med Robin/Lite fest hos Lisa

(Killen vaknade till när kortet togs)



Tisdag - Passa Gonzalo



Onsdag - Lite fest hemma sen utgång




Fest hos Lina - Salsakväll



Nu hinner jag inte mer, ska vara hos pappa om 16 minuter!

XOXO, CIAO!
(7 dagar kvar ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0