Lär mig om.

Herrejisses, vad trött jag är!
Jag och lillebror drog till stranden och mötte upp Moni & Carro, vi badade och gottade oss :) Nettan kom och hämtade oss, leandro gick till playtown och jag gick raka vägen till balkongen med min mp4 :).
Efter ett tag hörde jag nästan hur både min och Leandro's mage kurrade så jag satte igång med lite käk.

Efter maten var jag så himla trött att jag lyckades somna ifrån mitt favoritprogram, som jag inte sett på ett bra tag nu.
Det sög lite och ännu mer suger det att jag är fortfarande vråltrött.

Anyhoo,
Can't wait 'til jag får min lilla kattunge,har redan bestämt namn och allt ;).
Saknar även Karma och Tequila som jag och Lina hade ;). Det var ingen lugn stund, där inte :).
Här är min Karmis :)



Och Lina's Tequila :)



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så söta katter=)

2009-08-25 @ 14:52:17
URL: http://opmsassy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0