kan det var så? det dära jag känner? eller?

Är nyss hemma från korgen..  Eller ja..
Vi hade tänkt att dra en hemmafest hos lina&tonis men så blev inte fallet.
Alla hade tänkt att dra till Harry's eftersom det var gratis innan tolv. Men lilla jag hörde den ljuvliga musiken från Rancho Proteño och beordrade att lina och ragna skulle med.
Jajamän, det var salsanight där och jag blev ruskigt pepp.
Dansade skiten ur alla ;) tycker jag då ;) ;D
och jag måste bara tillägga, Angelo är grym. Och Leo. Och Enrique. Och de andra i "Chilenarsläkten":)
Sjukt kul att jag fick chans att hälsa & dansa med alla som jag inte träffat på ett bra tag :)

Vi drog sedan till Harry's - Eller ja, utanför Harry's. Pga saker som inte är nödvändiga att tas upp här..
Men ja.. Orkade inte mera, så jag gick hem och Ragna tog följe. Btw, mycket go tanta detdär :)

Nu ska jag lägga mig och sussa. Det betyder alltså att tänka på Mr Sleepyhead ;D

Åh, juste.. Bilder säkert imorgon,

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0