Jag blir inte klok på mig själv.

Nu, de senaste dagarna har jag fått/köpt massor med kläder. Kanske inte massor, men mycket iallafall.
Och ändå står jag här och prövar 10 olika klädesplagg och ingenting funkar idag.
Jag köpte ju jeansleggings eller för mig är detta ett av mina "smalkläder". Alltså kläder som är yttepyttttte förlitet som en vacker dag ska sitta perfekt på! Men dom går ju fortfarande att ha på utan att det ser dumt ut.
Anyhoo, det är bara det att dom är så konstiga. Dom är skithöga så att dom går precis under naveln, vilket gör att man får världens längsta röv. Kul! Iofs hade jag inte tänkt att ha något som slutar innan rumpan ändå. meeen ändå.

Ang. bion, nu är vi fyra pers som ska dit :p. Hade tänkt från en början att fråga Leandro om han ville med, men jag vet att han inte gillar svenska filmer så jag lät bli att fråga. När han sedan frågade vad jag skulle göra idag och fick veta att vi skulle på Göran så blev han helt extas :p. Och sedan ville självklart Philip med när han hörde om denna mysiga lördagskväll.
(:

Ska se om jag kan göra något med mitt hår, men det ser mörkt ut..

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0