i won't cross these streets until you hold my hand.

Hoj!
Är hemma nu från jobbet. Det var första gången jag är på Riverside och jobbar, jag har ju innan bara varit på Gustavsberg och serverat på bröllop. Sjukt stressigt och Janne gör det ju inte enklare direkt. Han förväntade sig att jag skulle veta var precis allt låg, tre minuter efter att jag kommit. Han är ingen lätt person, den där Janne.. Skriker och stället till det rätt mycket.
Det var förvisso bara fyra timmar jag jobbade idag, men jag trodde nästan jag skulle ringa en taxi när jag slutade. Min fötter värker, det känns som om jag tappat ett stenblock på dom och ryggen ska vi inte ens prata om.
Men jag är glad att jag slutat knäcka handlederna, för det gör inte lika ont längre efter jag burit tallrikar :).

Nu sitter jag bara och väntar på att någon ska bära mig till köket. Eller få maten till mig. Och självklart mata mig. Efter det vill jag bli buren till balkongen, och in igen. Sen vill jag att någon tappar upp ett bad åt mig. Och sen vill jag att någon masserar mig. Sen vill jag att någon lägger sig brevid mig och håller mig i handen.
Det är väl inte för mycket begärt?

Bilder på gonzi kommer upp sen, imorgon, jag vet inte när.


XOXO, CIAO!
(Rubrikslåt: Rise Against - Swing life away)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0