Happy b-day!

Imorse utdelade vi kramar och stort grattis till alla tre :). Det är ändå rätt skönt att man fyller på samma dag. Speciellt jag och Leandro.. Just för att jag nästan hela mitt liv varit "om leandro gör det, gör jag också det!". Så det passar ju perfekt ;D!

Vi vart ute på stan med mor och Haris, kikade kläder, köpte lite smågrejs och bästa utav alla - systemet. Eller fast nää, det var inte lika stort som jag trodde ;). Det är klart att man blev lite sådär asglad när han sa "grattis på er dag", och kul att kunna köpa själv men ja.. :)

Är iallafall hemma och läser grattismeddelanden, ska ta något att äta, dricka kaffe och duscha! Göra mig lite snygg idag ;)..

Grattis till oss iaf!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0