Godmorgon!

Godmorgon, allihopa!
Leandro skulle till tandläkaren idag, så jag satte alarm för att kunna väcka honom. Men sjävklart låg jag och filosoferade i sängen så jag somnade om. Så kul var det.
Vaknade sedan av att mamma letar som besatt i hennes väska efter sina nycklar och kom på - Fan, Leandro ska ju iväg!
Som tur var, var det en halvtimma tills han skulle vara där. Men han kände sig krasslig i halsen, så han ringde och bokade om tiden. Hm!
Men han är vaken iaf!

Idag händer ingenting speciellt, förutom att Polito kommer hit om en stund, så jag har städat undan lite så det inte ser fan ut. Jag förstår verkligen inte hur jag bär mig åt.. Två minuter och det ser ut som fan och hans faster..
När jag vart hos Lina i någon vecka var det tydligen fint hela tiden hemma.
Men jag börjar skärpa mig. Eller ja, jag ska börja skärpa mig.
Man kan ju inte bli hemmafru om man inte kan städa undan efter sig!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0