Fredag - firande av madde och tydligen mig..

Ja, fick höra idag att Lina och gänget skulle fira mig ytterligare en gång idag :p. Nu mer fler folk då.. Men jag ska iväg till Madde på kalas. Kan ju dra till Lina senare iofs :). Jag fixart!

Har iallafall varit på Sunningen hela förmiddagen med Lisa. Försov mig så vi kom inte ut med bussen men mamma var så vänlig och körde oss :). Det räcker med fyra timmar på stranden när det är såpass varmt. Tycker jag iallafall :). Vi åkte iaf in till stan, gick en sväng och nu är jag hemma påväg in i duschen. Hoppas verkligen jag fått mer färg nu, eftersom det skulle bli dåligare väder nu. Hoppas dock att det blir lite tråkigt väder imorgon när jag ska jobba :). Det är inte en hit att ha heltäckta skor, fina svarta byxor, linne+skjorta och sedan ett förkläde på sig i 30gradersvärme.. Hoppar helst över det!

Tror inte heller det blir någon utgång idag. Har några enstaka kronor kvar, men jag får ju pengar imorgon så jag kan säkert låna av någon. The Poodles spelar på Morten's idag, inte för att jag riktigt bryr mig, men det är ju alltid kul med band!

Tror jag måste ta en powernap också, känns som kortslutning i skallen..

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0