Finns inget att göra, jag vill sova hela dan.

För mycket tid att tänka, på allt jag ser hos dig.
Jag vet att det går över, men det är lika svårt för mig.


Vaknade vid halv sju och kände mig akut kissinödig och jag ser att kära bror sitter på toan. Ja, han ska alltså precis gå och lägga sig. och jag sa det till honom "alltså, du går och lägger dig vid den tiden jag går upp"..
Jag vet att jag var lika lat när jag precis hade tagit studenten och ville sova hela dagarna. Eller nej, inte lika lat var jag inte, men ja... Inte helt okej..
Jag menar, tänk om det skulle dyka upp ett jobb nu. Då skulle han verkligen gå upp vid den tiden han går och lägger sig. Det hade ju inte funkat..

Skulle börjat städa för ett bra tag sen, men jag finner verkligen ingen ork. Ska iaf dricka upp mitt kaffe och se om jag kan sno en tvättid, så kommer väl orken av sig själv. Har absolut ingen lust att hitta på någonting alls idag, förutom att möjligtvis åka och kika på min kisse! ♥ Ljuvliga varelse!

Har en massa nya bilder, men dom finns på facebook om någon skulle vara en bit intresserade.


XOXO, CIAO!


(Melissa Horn - En famn för mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0