Du får mig att le som ingen annan, sjunka lågt och be om mer.

Helt onödigt inlägg.

Men ja. Jag vet inte alls vad som händer eller hur jag känner, med allt.
J gör mig förvirrad och jag vet inte vad han vill med mig. Ena dagen är han liksom borta och hör inte av sig och andra dagen är han jättesöt mot mig och jag blir lycklig i hela kroppen. Men dagar som denna, är jag bara negativ och jobbig.
Det kryper i min kropp och jag blir snart lunatic!
Jag vill ha honom, idag och imorgon. Men jag har ingen aning om hur han känner.
Alltså, grejen är den.. Att jag vill absolut inte gå för fort fram. Det är typ bara en månad sen vi träffades.
What's up?
Eller jo, jag vet vad som är upp. Han vill ta det lugnt och det förstår jag fullt ut. Det var inte längesedan han bröt med henne och han vill ha sin tid som singel, vara själv och göra det han känner för.

Det är bara det att jag saknar honom, alla tider på dygnet, alla dagar i veckan.
Jag vill ligga nära honom och känna hans armar runt mig. Jag vill bara ligga och kolla på honom när han sover. Jag vill att han sätter sig bakom mig och börjar massera min nacke, kliar mig på benet och pillar i mitt hår.

Ja, ska vi ta och vända lite?
Jag vägde mig häromdagen. Jag vägde 62. Blev så fett besviken. Vägde mig senare igen och vägde 53. Alltså vad det något knäppt med vågen då, antagligen att plasten fortfarande var på och därför tryckte ihop.

Anyhoo, jag har gått ner nio kilo!! Herregud, säger jag. Nio kilo på några månader (tre, fyra?) av bara gröt på morgonen! Detta gjorde mig fett peppad, ska gå ner lite mer :).
Eller jag vill inte bli lättare, vill bara få bort magen.. 55 var ju mitt mål :)..

XOXO, CIAO!
(Rubrikslåt: Melissa Horn - När det äntligen är över)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad grymt!!! Bara på gröt också!!! ska nog börja med det!!! Hääääärligt!!

2009-08-21 @ 10:55:53
URL: http://edstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0