Det finns inget bättre än en nybäddad säng..

Är hemma nu från bion. Riktigt rolig film, jag och philip satt och skratta nästan hela tiden ;D. Vet inte hur mycket Moni skrattade eftersom hon satt så långt borta, men jag hoppas hon fick sig många skratt ikväll :). Det är snart dags så jag hoppas hon får slappna av och njuta av "lugnet före stormen". Inte för att lille/lilla bebis är en storm men ja, ni fattar nog :) ♥

Nu ska jag gosa ner mig i min nybäddade säng och kika på How I Met Your Mother. Hade jag vunnit på lotto skulle jag lätt anställa någon som kom och bytte sängkläder varje dag. För hur jävla underbart är det inte att krypa ner i en "ny" säng :) ?


Tack Moni, Leandro och Philip för en trevlig afton! ♥


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0