tråkdag

Om personA ser personB gå mot ens håll och personA gömmer sig. Vad gör man då? Man skiter it! Det borde man väl märka, att personA som gömmer sig undan troligtvis inte vill hälsa? Och nej, det har absolut ingenting med att ogilla en person att göra utan just att man inte orkar/vill, för stunden. Men jag vet inte, det kanske bara är jag.
Dessutom är jag fyfasikens trött på moln, dock är det bättre idag. Blir det inte bättre imorgon tror jag nog att jag spenderar dagen i min säng.

Kommer på mig själv att jag är lite bitter idag, men jag antar att det beror på hur min morgon såg ut.
När jag vaknar vill jag gärna dricka en kopp kaffe och kolla på 07.30 nyheterna och njuta i min ensamhet. Så blev fallet inte idag.
Bara för att jag kläckte ur mig till mor igår att jag tycker det är kul att sömma och stryka, så tyckte hon att jag skulle stryka hennes klänning medan hon sminkar sig.. Det värsta var att hon hade den där "barnrösten" typ; "Vet du vaaad? :D Du skulle ju kunna stryyka min klänning åt miig :D"  Med både höga och ännu högre toner. 
Det låter nog inte alls så farligt, men allting blir ju mycket värre när man är nyvaken och önskar fem minuter till. 
Sen knep hon inte igen utan hon skulle berätta både det ena och det tredje. baaah.

Anyhoo, ska börja göra iordning lite här hemma, sedan gå ner till Nagelstudion och prata om utbildning.
Men nu är det dags för lite krubb.


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej! Tænkte fråga en blogg-fråga igen...sorry men du ær min blogg-support =) Kan man lægga upp videosnuttar hær som man har tagit med sin kamera?

Hoppas allt ær bra med er. Jag och kanske Jacob kommer upp en tur i sommar så vi kan ses lite. Hælsa de andra, Kraaam

2009-04-24 @ 08:16:00
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0