saknar

Satt och kollade på Celmiras bilder från när hon var i Chile.. Längtar så himla mycket tillbaka och om vi hinner skaffa pengar ska vi åka December 2010. Bara för mig kostar det 11 tusen, men eftersom vi först ska till Colombia en månad och sedan Chile en månad lär det bli dyrare :(. Men det borde väl gå eftersom det är ett bra tag dit. Man kan ju alltid försöka :)

Fick idag ett sms av Robin, Åses son, som skrev att jag skulle komma på kickoffen på snäckan :) Det måste väl betyda..? :D Är mycket glad iallafall och hoppas jag kommer klara det galant :D

Nu kommer snart mammis hem så jag ska vara snäll & diska samt städa innan :)

Kolla systers fina mage ---> Moni

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så spænnande! Du kommer klara det galant. Grattis!

2009-04-22 @ 06:39:43
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0