puh.

Och så var man 3612kr fattigare. Fast de pengarna skulle jag egentligen inte ha, men ändå. Det känns när man kollar kontoutdraget och känner sig richbitch.
Nu sitter jag här efter en fika med syster och några till, hungrig och jävlig. Vet inte alls vad man kan hitta på till lunch, blir väl ägg eller något :)

Ikväll är det biopremiär på fjärde filmen, Fast & Furious :) Vill så gärna gå, hoppas jag inte är den ända, annars går jag fanken själv! :)

Mycket tråkigt väder idag, men Therese (tror jag hon hette) gav prognosen att det skulle spricka upp kl 14, ännu ser jag inget teckan. Men man får väl hoppas!
Imorgon däremot skulle det bli uppåt 14 grader :)!

Nu dags för käk.

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0