Du ger mig inspiration och glädje för livet!

Vaknade tidigt imorse när Moni ringde och berättade att jag inte behövde ta Nova senare, jag gick upp och gjorde frukost till mig och mamma. Men hon verkade ta två skedar av gröten och "orkade inte mer". Tror inte hon gillar min gröt..?
Anyhoo, Moni kom upp på en fika och lite skratt, vi drack te och väckte leandro som verkade ha blivit påkört av ett tåg..
Han kom nämligen hem inatt vid femtiden och var liiite rund om fötterna. Vanligtvis vaknar jag inte när han kommer hem på nätterna, men eftersom jag tryna på soffan inatt var det oundvikligt.
Han tog hela fem minuter på sig för att hänga upp jackan, ytterligare några minuter för att få av sig skorna och, sist men inte minst, han stog och fnissade.
Första tanken var att han hade med sig någon hem, men nej. Det var han själv som fnissade i mörkret.

Har ätit min lunch nu, sitter och kollar på Hogan knows best och åt precis den sista chokladbiten. Igår åt jag så mycket choklad att man nästan får ångest. Men bara nästan ;).

om fyra veckor åker kärleksparet på en kärleksresa och jag ska vara med nova heeeela veckan!  <3


XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Möni

Jag älskar dig för alltid ! :)

2009-04-08 @ 18:15:55
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0