240409

Mötte Moni idag på filten och mös ett tag :) Sedan gick jag hem och satte mig på balkongen. Nu sitter jag och kollar på tv alldeles alena och väntar på bättre tider. Bröderna ska mysa och dricka öl.. Bara för att jag inte går ut varje helg nu blir jag inte ens tillfrågad av mina bröder. Jag vet att jag får dyka upp unannounced, när jag vill,  men det är det där lilla som jag brukar kalla "tillfrågad."  Jag menar inte att alla ska börja fråga mig nu, utan jag menar mina bröder. När jag sitter hemma och leandro kommer hem för att duscha och berättar att de ska upp till robin och ingenting mer.

Mamma kommer väl hem snart så jag får umgås med henne, hoppas på att åka ut till Agneta, saknar redan min lille trulls Sebastian. Jag var nämligen och passade honom ett par timmar igår och O´boy vad roligt vi hade! :)


Anyhoo, det har varit en aaaaaaaaaaaaaaaaalldeles underbar utöver detta!! En speciell person vet precis vad jag menar :)!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0