060409, var är syster?

Så ska det låta gör mig lycklig! Eftersom jag sprang på krogen i fredags missade jag mitt älskade program så idag fick det bli att kolla på nätet med kopp kaffe i handen :)

Idag vet jag inte alls vad som händer, ingen fika på Rådhuset idag iallafall.. Men jag funderar på att antingen svänga hem till far min och kika in deras nyslipade golv eller kanske ta en fika på Rådhuset och avsluta min läsning på Harlan Coben - Borta för alltid. Förra veckan gjorde jag precis så, men istället för läsning blev det en korsords tidning. Helt underbart att sitta med en kopp svart (och lite mjölk) alldeles ensam :).
Har absolut ingen lust att vara hemma efter kl 16 till ca 18, låt oss se vad jag hitter på, hitter på.

Nu ska jag ta och äta min gröt och fördriva tiden på youtube.

XOXO,CIAO!



 


Kommentarer
Postat av: Kan Dee

Hej! Tavlor kommer att säljas inom kort på Canvasduk och då kan man själv välja motiv, visar när de kommer hem, lägger ut kort då på bloggen:) Kram

2009-04-07 @ 16:44:50
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kan Dee

Hej! Nu har ditt Linne i strl M kommit hem:) Maila ditt namn och adress så fort som möjligt, så skickar jag det till dig!



Kram Kan Dee

2009-04-07 @ 21:06:49
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0