Hey fädda.

Idag har jag gjort mitt omprov i psykologi C, det gick mycket bättre denna gången iallafall, så nu kan jag stryka det från listan.
Hade elevvårdsmöte idag också och som det ser ut blir jag inte beviljat ett fjärde år men jag får komma tillbaka ändå (alltså utan studiemedel). Det suger ju, men det ger mig ju en chans att få bort mitt IG i historia och matte.

Annars är det väl sådär, har inte hämtat mig idag heller och börjar änna bli less på det. Jag är trött på det mesta och just nu orkar jag faktiskt inte bry mig om något annat än skolan, vilket många av er nog har märkt.
Jag är ledsen, men jag har varit tvungen att prioritera skolan (även fast det inte varit det jag velat)

Idag hoppas jag även på att mor min vill åka med mig ut till torp så vi kan kolla på en studentklänning. Börjar brännas lite på den fronten.

(gud vad tröttsamt att alltd säga det, meeeen) PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0