Brrudar, en pöjk, plugg och benjamin från morgonsoffan.

En mycket seg söndag med Lina, Sofia och Österberg. Sitter hos Lina, softat hela dagen och nu ska vi plugga! Måste ju fixa detta nu så jag får min lilla morot :).

Igår låg jag och Lina och glassade i soln och pluggade, drog ner till parken där Syskonen, Ida, Teresa, Rybbe och någon mer satt och drack öl. Vi gick in till Teresa och fortsatte, hade trevligt som fan och sedan drog Lina, Rybbe och Leandro till Landbadet. Vi andra satt kvar för att sedan dra till Kullan. Mycket mycket trevligt var det där också och jag blev dretfull. Men en mycket lyckad kväll för min del :).


Nu blire mat & plugg!

see ya, wouldn't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Och YÄÄÄ va god maten blev :D!
Saknar dig redan så det är bäst att du skyndar dig hem igen :)

2008-05-12 @ 12:22:51
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: cola

svar: du, tex. ring om du vill prata om det, för jag orkar inte som sagt ta diskussionen såhär långt efter

2008-05-12 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0