Bah, ännu en vecka på margretegärde.

Nepps, det blev ingen morot för mig, inte. För er som inte visste, moroten var resan till Grekland. Dom andra har åkt men jag kunde inte för att jag skulle göra så mycket som möjligt i skolan. Det har blivit så konstigt alltihopa och jag har både hunnit och inte hunnit med massor med saker. Det är tråkigt, när jag tycker att jag varit så duktig och lämnat in så mycket men ändå blir högen inte mindre.

Det värsta är ju att jag är så tjock och tung i huvudet, så jag har verkligen skitsvårt att tänka klart.. Det blir ju heller inte bättre av allt runt omkring.
Men snart ska jag få vila. och jävlar, vad jag ska vila.

Nu hade jag mitt tal i retoriken också, och jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv. Efter retoriken är jag inte alls lika nervös längre och då kan jag ju göra bättre ifrån mig :). Hade ett tal idag om Gonzalo och det gick jättebra :).

Nu ska jag börja på min talanalys.


Tjejer, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0