"Vi är ju kändisar, Linnea!"

Jo, detta var ord från min bror alldeles nyss vid matbordet. Han berättade att det finns ett par i stan som har två ungar, tvillingar, precis som oss. De vet vilka vi är och har döpt sina barn till, gissa? Linnea och Leandro. Jag kände igen det när leandro sa det, men jag kommer inte ihåg att historien innehöll att de var tvillingar.
Det är såhär, att när Moni jobbade på ett dagis fanns det två ungar som hette Linnea och Leandro. Om de var tvillingar vet jag ej.
Men coolt är det ifall dom är tvillingar för då har dom ju tagit namnen ifrån oss iochmed att dom vet vilka vi är..

Iallafall nu är mitt rum klart och jag är nöjd. Det doftar vaniljljus och rent.
Nu ska jag läsa Huset med den blinda glasverandan av HerbjØrg Wassmo.

so I joke and smile, HOJ!

Kommentarer
Postat av: alexandra

tycker du det? gud va söt..hihi ah det var superkul..han e verkligen charmig :P

2008-03-18 @ 20:37:13
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0