jihoo!

Jag har fått ett nytt tangentbord nu av DD (DataDaniel) och jag är superhappy! Inte nog med att jag inte behöver använda skärmtangentbordet men det är sprajlans nytt och ser helt underbart ut! Just nu känner jag för att skriva en hel uppsats nästan ^^,

DD sa också att nästa gång skulle jag låta bli att hälla något klibbigt på tangentbordet. Om jag inte minns fel var det en viss Fröken Gustafsson som råkade spilla apelsinjuice över datorn, haha.

Vi har geografi just nu och vi har precis fått en ny uppgift, vilket jag tycker är jättejobbigt. Jag har ingen att vara med och dessutom ska det vara tre punkter vilka är muntlig redovisning (jag hatar det), seminarie (samma) och individuell analysuppgift (möjligen lite bättre)

Idag hoppas jag få träffa Malin en sväng. Det var ju inte igår, om man säger så. Eller så ska jag vara hemma och skriva på mitt nya tangentbord.

Nu fick jag iallafall paxat Elvira till uppgiften, hoppas det går bra. Hon var ju den ända jag kunde ta för att hon inte är här och kan säga något om det. Haha, ja jag är faktiskt mobbad ^^

You see me rollin' pumpin' Limp Biskit, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Elise

Nej, du är inte mobbad :) Du är så söt, så söt, så söt! ^^

2008-03-11 @ 21:05:44
Postat av: Emma

Jag tänkte på dig häromdan! Ifall du inte hade någon balkläning. Jag har min hemma hos mamma men nu såg jag att du hade :) Fiiint!

Hur är det sister?
Puss

2008-03-12 @ 19:20:04
Postat av: Andrea

Haha , jag är den skyldiga :)
Sorry ska aldrig spilla i din dator igen ^^

2008-03-12 @ 22:05:06
Postat av: nea

Elise: haha, njo ibland kan jag la få till de ;p

Syster Emma: Jag har iofs inte frågat henne.. Så det är inte säkert än. Vad har du för någon då? Du får skicka en bild till mig :).
Jo, det är lite upp och ner. hur mår du själv? Pussis

Andrea: Nej, jag vore tacksam om du lät bil, haha. Men hon klarade sig iallafall :)

2008-03-13 @ 12:42:47
URL: http://neis.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej hopp sis,
Hur blir det vid påsk?
Kram

2008-03-13 @ 18:42:56
Postat av: Emma

Duuu.. jag lägger ut en bild på bilddagboken så får du se! Puss

2008-03-13 @ 19:38:40
Postat av: elvira

jag tycker faktiskt det e kul å jobba med dej! ;) puss

2008-03-14 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0