En massa ont!

Ja, det har jag i magen vilket jag haft hela dagen från när jag vaknade imorse. Har tänkt att det går över, men när jag rör mig gör det bara ondare. Vi får väl se om det snart försvinner.

Efter jag vart i skolan idag gick jag hem och tvättade lite underkläder. Sedan ställde jag mig och vek tvätt och sedan diskade jag. Sedan läste jag i romanen i vårr i uppgift att läsa i psykologi C men sorligt nog somnade jag och vaknade strax innan Johanna kom med tåget.
Vi åkte ut till Coop för att handla lite mat och sedan surade jag en stund på mitt rum och när jag bestämde mig för att inte vara sur längre gick jag ut för att lösa korsord med syrran.
Anledningen till att jag var suris var för att jag frågat mamma i år och dar om hon inte vill springa på torp en stund med mig och idag när vi väl är där är det enbart för att handla mat och vin. Andra anledningen till att jag vart suris var för att ingen märkte hur fint jag gjorde det hemma och var tvungen att berätta för dom vad jag gjort. Men jag fick ju tillslut beröm och en kram av Johanna.
Så tack för det.

Nu funderar jag på om jag ska fortsätta läsa ur boken, iallafall en liten stund. Sedan får jag mysa med resten av familjen.

imorgo är det lov, HOJ!


image121

Sommaren 2006

Kommentarer
Postat av: Emma

Yo! Nu har jag kollat balkläningen, det är storlek 36.
Nu ska jag hämta pizza. puss

2008-03-19 @ 19:04:58
Postat av: Johanna

Men hallå eller, kunde du inte hitta ett værre kort?! Ha haha, men det var kul midsommar!
Tack før en mysig påsk. puss

2008-03-27 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0