Will you count me in?

Har jobba mera med Demenssjukdomar-arbetet och det är faktiskt kul. Det är intressant och jag hade nog inte haft problem med att jobba mera med det. Har även kollat upp en designers och jag valde Karin Mannerstål. Har gillat hennes saker as länge, utan att veta att det är hon ^^, smartis lix.

Igår var jag hos Lina :). Hon och jag pratade ut igår och det är lungan nu. Det känns fruktansvärt bra måste jag säga. Kul hade vi iaf, vi pluggade, spelade bubble shooter och kollade på USA:s The Singing Bee.
Funderade serriperri på ifall man skulle ställa upp på det men jag hade nog inte vågat haha.

Nu ska jag iaf spela bubble shooter innan Blow börjar. lööv den filmen! Sen ska jag sova illa tidigt, jag hoppas jag somnar till filmen fast ändå inte. hi.

Och juste ja, var med Sofia när hon gjorde en tattoo :). Apfin blev den, ska lägga upp en bild lite senare (dock inte ifylld tatuering)

är bajstrött på min jävla blogg och jag orkar inte ens ändra på den. orkar inte greja med koder och bilder och färger hitochdit. hoppas ni står ut ett tag tills jag slutar lata mig och fixar det.

Jag hade ett bra slut, men glömde av, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nea kan inte du hjälpa mig med min layout .. om du har tid att beskriva hur man gör? (A)

2008-01-16 @ 21:50:24
URL: http://lisalaarsson.blogg.se
Postat av: lina

Mohaha de va ju skit roligt när dom stog där och dansade :P

2008-01-17 @ 14:46:56
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0