walk away when u notice the end.

Ligger hemma nu och väntar på att paschen ska höra av sig. Har precis skrivit klar meningarna jag fick av Sofia och Martina i läxa. Deras vän ska till italien och de behövde lite översättning. Förresten, ni skulle frågat Lina. Hon är faktiskt bättre än mig på italienska :p.
Har även haft redovisning idag i Pedagogiskt Ledarskap. Mer kul än vanligt just för att jag blev så stolt över mig själv. Jag har nog aldrig varit så lugn under en redovisning och jag tyckte dessutom att det var förbannat kul.

Sedan blev det till att ladda med tacos♥ och sen ha en lååååååång lektion i Filosofi. Den är egentligen inte så lång, men den blir förbannat lång när man inte fattar något och blir otroligt nersövd av Berntas röst. Herre.

Pratade med Andreas idag (Y)! Han ska till Uddevalla sedan så jag ska få mina pengar. ååååååå allt ska gå till räkningar :(. Måste skaffa mig ett jobb ;/.

Jag har köpt omega-3 tabletter igen =D, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0