Thank god it's FRIDAY!

Igår var vi på medicinhistoriska muséet i vänersborg, det var rätt okej förutom att jag var så förbannat trött.. Slutade 11.45 så jag gick ner till stan, hem till malin utan någon malin och sedan gick jag upp till tobbe och somnade en stund. gottgott. Gick sedan hem och myste med mamma.

Idag har vi bara två lektioner och det är segt som fan. Gick in på internetbanken förut och såg att jag hade 38kr på kortet, yeey liksom. Bara för att jag inte överfört något över internet tidigare så överförde jag mina sista konor till mitt sparkonto ^^,

Idag ska de flesta ut, men jag känner inte alls för det så det blir väl till att ta det lugnt. Känner för att gadda mig nu snart också. Ska kolla lite tatueringar, men jag vet ju på ett ungefär vad jag ska ha. Ska också se om leandro har pengar snart så vi kan gadda oss tillsammans. sugen som fan.

Borde egentligen plugga, men orken finns inte. Jag funderar på att dra hem en stund och ta en powernap, jag menar det låter ju mer lockande.

MEN, jag är glad för att det är freeeeeedaaaaaag!♥♥♥

Naj, får öka på min effektivitet nu känner jag, HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

det klart du är sugen på att dra ut! du ska ju träffa mig på harrys sen! =)

2008-01-25 @ 12:11:20
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0