such rubbish/sleepless in uddevalla

Vaknade nyss, faan. Fick ångest för att jag inte gick upp halv tio när mamma väckte mig. Det är ju inte lätt när man inte kan somna förräns vid fem. Får väl se hur bra jag kommer i säng ikväll och hur mycket jag kommer vilja gå till skolan imorgon. fuck skolan.
Ska ju börja med mentalträning så att jag kan lära mig att slappna av, vilket leder till att jag kan sova på nätterna. Hoppas jag.
Måste få tag i Menia asap så jag vet om jag kan hjälpa Cola att flytta hennes rum. Jävligt roligt sådant faktiskt.

JA, iochmed att alla nu vet om vad som hände på Agassis kan jag ju också prata om det är i bloggen. Linaroger, förlåt. Okej, det var ett dumt vad men jag hoppas du vet att du inte hade någonting att göra med det. Jag vet dessutom att jag har varit skitig mot dig på senaste tiden. Jag hoppas vi kan träffas och prata om detta och lösa det. You know i love You.

you don't have to be anybody. because i would know, being somebody doesn't make you anybody anyway.

Dags för en timmas dusch (det behövs), HOJ!

Kommentarer
Postat av: <3

Gumman då :(.

2008-01-07 @ 16:13:52
Postat av: Anonym

http://linaroger.blogg.se/1199721648_neisbloggse1199710567.html

2008-01-07 @ 17:03:49
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0