Spaghetti

Vaknade nyss av en ilsken leandro. Han är då inget skoj när han sovit två timmar för att han suttit på codenet och spelat sen igår eftermiddag. Fick mig en rejäl utskällning för att telefonen låg av (jag hade lagt av den med flit för att få sova) och han kallade mig idiot. Haha, jag låg bara och flinade och drog täcket över huvudet.

Igår var Lina, Cola och Andreas hemma hos mig och drack lite, trevligt värre. Vi lekte och tjötade och kollade en massa saker på youtube. Låter inte så skoj men det var det ;p.

Nu ska jag laga mat med min suris till bror.


Never listen to me, HOJ!

image98

Kommentarer
Postat av: cola

haha hitta du ingen fulare bild på mig eller? xD

2008-01-03 @ 17:38:43
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0