I crinkle my nose

Ligger helt slut i sängen. Ska nog snart tillbaka till skolan och prata med Marion, tänkte jag. Det vill säga, om jag orkar röra arslet. Feting tvek på det, men you gotta do what you gotta do.
Igår hade jag bestämt mig för att plugga så mycket som möjligt men jag satt halva kvällen med bloggen och funderade på hur jag skulle göra. Sedan ringde syrran (Johanna) och beordrade mig att plugga. Tur var väl det, gjorde ju klart turismen och grejade vidare med Pedagogiskt Ledarskap. Imorgon blir det redovisning på det och snyggjonas ska filma skiten. Ännu mer yay. NAAT.

Vill hellre sätta mig och kolla Scrubs resten av kvällen, men då hade samvetet inte mått bra alls.
Men ett avsnitt är ju inte fel!

I'm no superman, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0