Good vibrations

Det blev en riktigt bra kväll igår, jag är riktigt nöjd faktiskt och jag kände mig faktiskt riktigt snygg:). Det började med mat och dricka i lokalen Johanna hade hyrt och det var mycket mysigt :). Sedan drog några av oss hem till Lina och fortsatte festen för att dra vidare till torget för att träffa allt folk. Som vanligt var det massor med folk ööööveraaallt och jag hängde knappt med allt, haha. Sedan var det efterfest hos Lina igen med mycket trevligt folk :D.

För att vara ärlig var det nog bästa nyår, ever! Just för att jag fick vara med sköönt folk, det var mamma och åkes förlovningsdag (åtta år nu) och bäst av allt JAG SKA BLI STORASYSTER! :D:D:D
Just nu ligger en liten chilenar-colombianjävel i Zaydas mage and i couldn't be more excited :)

Lina och jag har också grajat ihop nyårslöfte. Jag ska sluta röka igen och jag hoppas hon gör desamma snart. Men löftet vi har tillsammans är att promenera 20 minuter innan skolan börjar. Känns förjävligt vill jag säga, haha. för jag hatar ju att vakna tidigt och vara rask och kry när man precis har vaknat. Men vill man vara fin får man lida pin. Jag har ju dessutom en hel del att bli av med så det är bara att bita ihop. No more fetisfood heller nu. Nu äre nyttigt och shit ;).

Ska planera hur jag ska möblera om mitt rum och lägga in lite bilder på bd..


God fortsättning allihopa, HOJ!

Kommentarer
Postat av: lina

haha ja bästa nyår ever for reeeeal ;)!

Ladda upp snart så jag får se då dumming :P

2008-01-01 @ 22:28:14
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0