fuck that, fuck that shit!!!!!

Är oerhört frustrerad, förbannad och ja, rosrasande helt enkelt. Ett utav mina favoritband ska ju som sagt spela på fredag i göteborg. Guess what? Jag har ingen att gå med längre. Sofia kan inte och dom andra vet jag inte om jag ens vill gå på. Cola ska ju åka med hennes syster och sitta i vipen och dricka bubbelvatten. Ne, jag ska dit. Om jag så blir ensam och nertrampad, så blir jag iallafall ensam och nertrampad i närheten av korn.
Jag har liksom inte tänkt på paniken jag borde haft för att jag inte skulle dit. Men nu är det riktigt illa.

Iaf. Har hjälpt Cola med rummet idag igen. Var ju där i måndags och var ju typ tvungen att komma tillbaka, hehe.
Det blev iaf fint och mysigt, kommer lägga upp bilder imorgon. Eller när jag orkar. Eller kanske inte.

Jag är kär i Jonathan Davis.

we are the ones, breaking you down, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Emelie

parkens förskola ")

2008-01-31 @ 15:01:08
URL: http://eaugust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0