följd av en jävla fredag.

Idag tycker jag inte om min klass, sorry, men så är det.
Och du, Elise.. Förlåt om jag säger det men jag tror fredag hamnade på min vilka-dagar-i-veckan-som-är-värst-lista. Även fast jag förklara igår om hur jävla bra fredag är.

tog mig sovmorgon idag bara för att jag låg och typ grina för skolångesten. Nu sitter jag och pluggar med marre och längtar till klockan fem. Pappis fyller år idag och vi ska dit. Men jag har ännu inte köpt någonting för jag har bara 100 kr att leva på. Kanske kan man hitta billiga sockar någonstans? Sen vill jag bara ligga. Ligga i soffa, ligga i säng, på golv.. bara jag får ligga.. uschpusch på denna jävla fredag.

Något positivt måste jag ju skriva och då väljer jag att skriva att det är 86 skoldagar kvar, sen är skiten klar!!


Fuck off and fucking die, hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0