Stars are just stolen light.

Hejhej.
Sitter hemma just nu, sket i filosofin, och försöker plugga. Har väl gått sådär. Kom hem för typ två timmar sedan och har inte gjort något. Behöver kaffe, men idioterna har stängt av vattnet så det är brunt. yeey.
Nu senaste 10 minuterna har jag lyckats skriva tre rader. också yeey.

Imorse var jag flamsig som fan, bara skutta runt och toka mig. Innan lunchen blev jag årets surepetra så jag gick hem. Jag vet inte om jag orkar göra något idag, måste plugga. Vi skulle ju ha druckit vin och käkat pizza idag med tjejerna för att fira singellivet. Men bajs. Man hinner inte ens med ett singelliv när man går på Öppna. DÅ, mina vänner, är det illa.

Endast två saker idag har gjort min dag bättre och det är Solen och Sofia<3. Solen skiner och är as go idag. Sofia är lika go, var tvungen att träffa henne förut. Hon bjöd på maräng som fastnade i tungpiercingen (inte coolt) och jag fick även en puss och hon sa "Grattis på 7-årsdagen". Det var bra :).

image108
Grattis på 7-årsdagen och glad alla hjärtans dag <3
(Nu äter jag upp sista biten, Sofia :p)

ge mig kaffe!, HOJ!

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas sista biten var lika go som du e älskling

2008-02-14 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0