Kunde inte sagt det bättre själv, jag är ett vrak.

Usch, vad jag inte mår bra just nu. Känner mig nervig, svag och helt ostabil. Jag måste få i mig någonting snart och tacka vet jag GUD att det är gröt i skolan. Jag känner bara för att göra nada idag, bara sitta och ta det lugnt. Det blir inget pluggande för mig idag, inte. Jag ska ta det på lovet när jag fått vilat lite under helgen.
Tacka vet jag GUD för ett lov nu, det är precis vad jag behöver. Och en sak ska jag säga er, gott folk.. Det blir då inget vara-uppe-hela-natten-när-det-är-skola-dagen-efter på ett väldans bra tag.

Tack och hej, nu vill jag ha tomtegröt, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Helt allvarligt bruden. På det hær viset har du ingen møjlighet att få en resa hit. Samla nu ihop dig sjælv och skærp dig! Prioritera skolan det ær ju knappt någon tid alls. Tænk så jævla dåligt du kommer må om du inte fixar skolan och vet att du har tramsat bort en massa tid istællet før att ta tag i problemet. Ælskar dig men skærp dig nu før fan.

2008-02-15 @ 12:10:01
Postat av: maddus

det ska bli helt sjukt gött med lov. tyvärr måste jag spendera mitt liv i massa skolarbeten, framför allt matteboken! fyfan vad det suger :( hoppas att du blir piggare efter lovet iaf :)

2008-02-15 @ 12:30:30
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com
Postat av: colis

ring om det är nått, i'm here u know. skolan är ett helvete nu, men det är bara att bita ihop. låt det ta den tid det tar, då blir det bättre gjort. ingen ide att sätta sig med det när man ändå inte känner sig pepp. vi har ett halv år kvar, det gäller bara att utnyttja tiden på ett bra sätt. gör en "to-do list" och börja med det som är akutast och börja sedan bocka av den. u go girl! du kan fixa detta! vet precis hur du känner, men vi måste kämpa sista terminen nu!

2008-02-15 @ 16:04:32
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: madde

jo susanne sa det!
jag ska gå på varenda en av dom!!
behöver så jävla mkt hjälp! :P

2008-02-15 @ 19:54:47
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com
Postat av: lina

Varför har du Andrea som header :S?

2008-02-26 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0