God morning sunshines!

Vaknade nyss, eller ja det gjorde jag väl ändå inte. Vaknade för en halvtimma sedan pga en dröm jag hade som fick mig att släppa en tår eller två. Men jag låg och bara njöt av att bara ligga där. Nyss ringde alarmet och jag gotta get my ass moving.
Är så himelskt glad att det är fredag idag. Bästa dagen i veckaaan :), eller hur?

Igår gick jag en promenad och gick och solade. Sedan var vi och fikade på Coffé Stars och sedan åkte jag upp till Lina för att hjälpa henne att flytta. Mysig lägenhet måste jag verkligen hålla med om!

Nu ska jag borsta huggtänderna och njuta av en lååång frukost.

Fuck you and have a nice day :), HOJ!

Kommentarer
Postat av: Storasyrran...

Hej sis, hoppas allt är okej. Jag är riktigt stolt över att du pluggar lite igen, kom igen , kämpa på det sista också! Angående tatuering, asläckert, men tänk jävligt noga över det. Jag vill också göra en men jag tänker just nu över exakt var, vad och hur så det inte blir helt kajko och jag tycker den är asful om typ 10 år. Så vill jag veta vad du ska göra innan du gör det... privelegie som danska storasystrar har... ;) Love you all, hälsa familjen. Just det, tittar nog förbi i påsk eventuellt.. puss puss

2008-02-03 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0