Come clarity

Har faktiskt läs ganska mycket idag, det var ganska bra gjort. Jag sket inte i psykologin, däremot var jag tvungen att dra bort till skolläkaren så jag missade största delen av lektionen. Det blev heller ingen film för mig idag, attans.
Somnade också förut när jag pluggade, mamma väckte mig vid sju så jag fick käka och förtsätta plugga. Vill egentligen sätta på en film, men jag vill hellre vara trött. Så jag ska ta och se om jag kan somna snart.

ska bara spela lite oxie först, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej,
Stolt jag blir av att høra att du pluggar lite igen. Det ær riktigt bra, fortsætt nu slita. Før att ge dig en liten morot då så att du sliter røven av dig nu så har jag bestæmt att om du klarar skolan så betalar jag din resa fram och tillbaka i sommar så du kan komma hit ner och bo hos mig i 5 dagar. Vad tror du om det? Sjælvklart får vi titta på datum och sånt tillsammans men ta nu och plugga så du kan komma och bo hos syster yster lite... Kram

2008-02-13 @ 13:55:09
Postat av: Lina

Oxie is tha shit!

2008-02-13 @ 16:33:14
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0