champagne for my real friends, real pain for my sham friends.

Efter jag skrev rubriken kom jag på att det är säkert ingen som fattar den, haha. Men whatthaheck jag fattar ju iallafall ;D. Sitter nu på svenskan och ska snart ha prov i psykologi. Är inte helt haj på det, men jag hoppas att det ordnar sig. Det är ju allafall bättre än hemtentan som man fick göra om man ville. Det har jag varken tid eller lust med nu. Fast så får jag verkligen ine säga nu. Jag var hos Syon igår och pratade om hur jag ska göra med den sista tiden nu. Vi pratade om hur jag känner och lalalala. Det var ett mycket uppfriskande samtal, må jag säga, jag blev ganska pepp på att fixa detta nu och få mitt slutbetyg på trappan den 5 juni.
Jag funderar även på om man borde hänga upp bilder på studentmössor för att jag ska få lite motivation till att plugga ravi av mig.

Anyhoo, så satt jag tre timmar igår och pluggade. HA! Trodde jag faktiskt inte jag skulle klara, men det gjorde jag. Med pauser såklart. Inte heller för att det var nog att bara läsa tre timmar. Hade nog behövt läsa sex timmar. Plus den tiden jag läste i tisdags. Herre, det är många perspektiv och teorier jag bör ha koll på.
Hoppas bara det går bra!

Idag ska jag njuuuuta av FREDAG♥ och ta det lugnt, som alltid nu förtiden. Känner att jag måste dra en krogen snart.

Hoppas alla får en häärlig fredag, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag fattar! Fall out boy och one tree hill! och själa innebörden av meningen såklart ;)

2008-02-08 @ 13:20:35
Postat av: Moa

En sak till, var det Birgitta du var hos? Vart sitter hon isf? jag skulle behöva gå dit.. :P

2008-02-08 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0