Lets start over

Har runnit på stan idag också och letat presenter. Det är många som fyller nu april månad och jag har knappt pengar till en. Så jag vet inte alls hur jag ska fixa det här..
Idag var det även premiär för Sverige pussas & kramas och Myggan, vilket var spännande. Onsdag kanske blir min nya favoritdag? Idag snoozade jag även från 07.28 till 13.13. Huur skönt som helst och jag har även fått reda på att man kan drömma väldigt mycket på bara nio minuter (så lång tid är det till nästa snooz). Efter att jag bestämt att jag skulle ge mig fanken på att gå upp läste jag i romanen i psykologi ca en timma. Det kanske inte var så givande för jag var fortfarande lika trött så jag fick blunda med ena ögat och sedan byta. hrmpf.

Ska nog läsa i boken igen (efter scrubs såklart, alltid scrubs) och somna tidigt idag. Imorgon blir det skola som vanligt och jag är sugen på att inte vara som vanligt. Dvs mjukisbyxkor och en störa. Låter ganska tråkigt, va? Så jag får se vad jag kan komma på. Måste be till någon gud som pengar så jag kan skaffa mig en ny garderob. Som Cola sa, dömma går ju.

Dags för nästa program av scrubs, HOJ!


Spellistan just nu ♥









Kommentarer
Postat av: colis

whaat, snor du mina citat? ;) näärå, låter proffsig när du hänvisar till mig =D haha!

svar: visst är låten underbar! tänker också på när vi var ute och åkte när jag precis fått körkortet

2008-04-03 @ 09:00:19
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0