It's not over,

you're still breaking me down.

Idag har jag nästan inte gjort något, fikade och sprang på stan med Menia, Elvira och Alexandra. Jag har inte fikat på evigheter tror jag and i looved it. Mycket skit man pratar ändå, om saker som är skitsaker men ändå så jävla kul. Ni rockar, brudar.
Det blev inget me Cola idag :(. Hon var tvungen att åka hem och jag glömde av tiden för att jag plockade i mitt rum. Inte för att det syns men.. Jag är bra på att städa, men jag är ännu bättre på att stöka ner.

Är ruskigt jävla sugen på att flytta nu. Vill söka jobb så jag kan få peeengaaar. Jag måste söka på hotellet igen, men jag vill nog inte. Jag klarar inte av den stressen som är där. Iofs, jag skulle komma att lära mig att hantera den. Dessutom är det bra tider med bra lön. faktiskt. Jag får se. Jag vill ju jobba som personlig assistent eller på något äldreboende. Pratade med Cola om det häromdagen och hon berättade hur det kunde vara.
Det lät faktiskt lockande, trots att jobbet kan innehålla mindre lockande grejor men det vänjer man  sig vid.

Jag undrar också om det är något idé att leta lägenhet när jag tänkt att åka iväg. Jag vet inte om jag kommer iväg för det beror ju på om jag får jobb osv. Det är mycket man ska tänka på.
Men jag behöver semester från min egen hjärna och mitt liv.

49250-22


Och jag vill ha sommar och jag vill åka till marcyys, HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

tack, börjar bli bättre nu, men inte kul att vara febrig! men som tur är så blev det mkt bättre efter att fått sova lite =)

2008-04-02 @ 15:02:57
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: Lisa

Svar: Nej för ett sommarjobb är det ingen idé.. men inför hösten kanske =)

2008-04-02 @ 16:53:16
URL: http://lisalaarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0