i wonder how you keep warm in that shield of ice.

Igår raskade jag hem till Lina och myste med henne. Hon är ju uppe i Förhäxad säsong 4 eller något. Fem kanske. Iallafall, vi kollade några avsnitt och pratade om hur irriterande det är att man inte ser avsnittet där Prue dör (det som gick på tv). På boxen är det ett helt annat sätt. Det gjorde mig otroligt irriterad (nörd).
Sedan lagade vi mat och kollade mera avsnitt.

Kom från skolan en stund sedan och nu har jag nyss duschat. Så nu saknas bara mat i maoen så kan jag sätta igång att plugga. Denna veckan blir det nog ganska hektisk, skulle jag tro. Har massor att göra denna veckan så jag tror inte det blir mycket tid till annat. Kanske är gott ändå, så man kan försvinna från vissa saker om bara för en liten stund. Synd bara att det inte innefattar allt.

yeye, är fortfarande arg i humöret och känner mig as jobbig så nu ska jag äta.

see ya, wouldn't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0