äntliiiigen.

Kul att när jag verkligen ville blogga så gick det inte. Antar att det är många som varit frustrerad över att inte blogga nu ^^. Lina och Evelina är i trysil nu, vilket jag tycker är tråkigt. Tycker dom ska drita i det och komma hem igen. Inte för att det är tråkigt med er andra små guldklimpar :).
Hade skitsvårt med sömnen inatt, för mycket att tänka på så smarta jag stängde av alarmet imorse, i sömnen dock. Vaknade försent och fick världens panik. Men det gick bra, nu sitter jag är i skolan och har ätit min frukost och druckit mitt morgonkaffe. Dessutom har jag blivit lite förskyld igen. Eller snarare sagt, den gick aldrig över riktigt.

Idag ska jag vara med Colis :). Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag måste sola iaf. Träffade henne i söndags också, vilket var ett nöje :). Vi hade lite att uppdatera om, vilket jag också tror att vi behöver idag med.
Ikväll blir det också till att vara med mamma, åke åker nog till annestad idag så vi blir ensamma. Med leandro då förståss. Men han kommer väl säkert sitta på codenet när praktiken slutar och även lägga sig tidigt ikväll, så det blir nog mycket kvalitetstid med bara mamma.

Nu ska jag övergå till mitt pluggande, HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

vi får hitta på nått en annan dag istället gumman! =(

2008-04-01 @ 19:27:55
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0