kanelbullens dag.



ja, förre hos lina, kullan och sedan GG. Jag som hade lovat mig själv att INTE gå ut. Men hur frestad blir man inte när några av favoriterna säger att jag ska komma. menmen jag hade trevligttrevligt, dock blev jag fulast i världshistorien på bild. LYCKAT!

Sitter just nu och arbetar om Jean Piaget, söt snubbe det. Är strax klara, men jag är inte alls klar i huvudet. Kan höra ända ifrån källaren på Margretegärdeskolan att min underbara säng gråter efter mig.
- Älskling, jag saknar dig med. ´

Naj, ska  göra klart så att vi kan gå på Bullefest i röda landskapet :)

- "Upplever ni att det är kallt här?"
- "JA!"
- "Men elementena är ju inte på"

Vi öpisar ska vara smarta, väl?








fyfan vad kass jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0