hungrig.com

Nu sitter jag hemma, käkar mitt äpple och har precist läst tusen bloggar. Typ. Har varit med Lina, Tobbe och Malin idag, det var mys <3. Igår käkade jag middag på harrys och då kom Lina och Philip och hämtade mig för att vi skulle förfesta. Sköj var det, anders lyräng på lyr-äng (moahahaha), danne svensson och nån kalleballe kom dit. Sedan bar det av till Harrys. Pang-gratis-fylla - Det gillar vi! Sov hos malin den natten, hade inga nycklar och var stenfull. svamlade om det ena och det andra, men lika glad vad jag för det.
Fulla folk på Harrys gillar jag också. Men mest gillar jag Mark! Han är bra :)

Självklart saknar jag det, men det finns bara inget att komma tillbaka till... (U)

Men jag tycker också om att lyssna på när brorsan knullar. är föfan jävligt förvånad att sängen inte faller isär. jävlar säger jag. tacka gud vetja, för mp3<3

Naj, bingen snart.

lingonberry / n


image88
LinneaAlvaradoSalomonssonLinaRoger



Sofia Edstam, fyfan vad jag saknar dig. leka?

Kommentarer
Postat av: sofs

Haha, hopppas det inte lät igenom mp3n iaf `? ;) Klart vill leka jätte snart. saknar sönder mig !

2007-10-21 @ 12:06:20
Postat av: jag själv ju

hahaha nää, fick ta disturbed med högsta volym, så det gick an :). BRA! När kan du? :)

2007-10-21 @ 14:11:15
Postat av: sofs

haha närsomhelst typ. ungefär iaf :D

2007-10-23 @ 12:08:42
Postat av: jag ju

fan vad bra! Torsdag? :)

2007-10-23 @ 14:44:32
Postat av: sofs

sure :)när slutar du ? :P

2007-10-23 @ 14:54:05
Postat av: jag ju

Halv fyra :) vad ska vi hitta på? :)

2007-10-23 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0