för liten gör Göteborg.

- För att jag bara går vilse. Var på mässa igår med Evelina och Elise. Kära mor körde dit oss och både Elise och Evelina somnade sött i baksätena. Vi gick på mässan ett tag och gick sedan till nisses för att slänga av oss tusentals av kataloger och gratisprylar. (GRATIS SMAKAR ALLTID BÄST - och jag är en riktig gratismänniska enligt Evelina.) Vi träffade Malin och gick till donkan, konstigt nog. NAT.
Jao, en efter en försvann och det var bara jag och Elise kvar, vi provade parfym och läppglans, trevligttrevligt. Men då. ajjemän, nu ska ni få höra. Elise följer mig till svårvagn nio och jag är rädd! jag ska åka SJÄLV till järntorget. herrejesus tänkte jag, jag vetju inte vart det ligger fastän jag var där för ett par timmar sedan. Men iaf, jag gick på den jävla vagnen, satt mittemot en konstig gubbe som såg ut som en gråhårig spermie men jag såg även en riktig läckerbit på vagnen, mumma. Jag gjorde som Elise sa, tittade på monitorn eller vad det nu än är, och en jävla kyrka. Efter det skulle jag av. Lätt pannkaka, tänkte jag, detta kirar jag! Tills jag kommer av och bara står. Hade ingen jävla aning om var jag var nånstans. Kände inte igen mig för fem öre, så jag ringde Evelina och grina på henne lite. Som tur var kom jag till LAN där mamma var och jag var lugn igen, tills vi fick parkeringsböter för ingenting!

Menmen, idag blir det iallafall Göteborg med brudarna (Håll mig fan i koppel nu brudar!) påå Chez Ami, funfunfun!
Ska duscha och graja nu.

Det var allt för idag, hoj! 

Kommentarer
Postat av: elise

hihi så gulligt lost va :D

2007-11-17 @ 01:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0